Rach Platten Fight Song ,充滿力量

 

Like a small boatOn the ocean
就像一艘小船,漂蕩於汪洋大海
Sending big wavesInto motion
卻能掀起巨浪,化作力量
Like how a single word
如同一句簡單的話語
Can make a heart open
卻能敞開塵封已久的心
I might only have one match

也許我只有一枝火柴
but I can make an explosion
卻可以引發巨大爆炸

And all those things I didn't say
那些我沒說出口的事
Wrecking balls inside my brain
狠狠重擊我的腦海
I will scream them loud tonight
今晚我要大聲吶喊
Can you hear my voice this time
這次你聽見了嗎

This is my fight song
這是我的戰鬥之歌
Take back my life song
奪回我生命自由之歌
Prove I'm alright song
我的痊癒之歌
My power's turned on
我已蓄勢待發
Starting right now I'll be strong
現在開始我將無比堅強

 

I'll play my fight song
我將揚起我的戰鬥之歌
And I don't really care if nobody else believes
就算沒人相信,我也不在乎
Cause I've still got a lot of fight left in me
因我始終有著飽滿的戰鬥力
Losing friends and I'm chasing sleep
失去朋友使我輾轉難眠
Everybody's worried about me
所有人都擔心我
In too deep
太過沉溺       
Say I'm in too dee 
說我陷得太深 


And it's been two years
兩年過去了
I miss my home
我思念我的家
But there's a fire burning in my bones
但我骨子裡有一團烈火在燃燒
And I still believe
我堅持信念
Yeah I still believe
我始終堅信

And all those things I didn't say
那些我沒說出的話
Wrecking balls inside my brain
狠狠重擊我的腦海
I will scream them loud tonight
今晚我要大聲吶喊
Can you hear my voice this time
這次你聽見了嗎

This is my fight song
這是我的戰鬥之歌
Take back my life song
奪回我生命自由的歌曲
Prove I'm alright song
我的痊癒之歌
My power's turned on
我已蓄勢待發
Starting right now I'll be strong
現在開始我將堅強無比
I'll play my fight song
我將揚起我的戰鬥之歌
And I don't really care if nobody else believes
就算沒人相信,我也不在乎
Cause I've still got a lot of fight left to me
因我始終擁有飽滿的戰鬥力

A lot of fight left to me
我有飽滿的戰鬥力

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    九月漫舞 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()